Nadya. Dikuasakan oleh Blogger.
RSS

Tinggal kan Jejak mu

simple ulasan dari aku!!

hari ni tak nak melalut panjang2 tapi just nak share sumtim yang aku tak suka pasal 'manusia'!!

Berlagak tak bertempat
nak berlagak tapi tak kena tempat.sebagai contoh pinjam harta orang lepas tu berlagak konon2 harta tu dia punya dan paling tak bleh blah tuan punya harta nak guna harta pon x boleh dek kerana ada orang yang bersikap berlagak tak bertempat..

Hipokrit
ni lagi satu pe'el manusia yang aku paling tak suka hipoktrit dan talam bermuka2..depan kita gud-gud je tapi belakang kita tuhan punya tau bertapa bangkai nye pe'el dia...sentap hati mak nyah.. nauzubillah jauh kan aku dengan sikap sebegitu...

Kaki putar Alam
hmmmm..ni biasanya aku kena jugak dengan orang yang boleh putar alam.. alam semesta dia boleh putar ni kan pula orang2 lain.. cakap bercabang-cabang..lidah macam biawak...eh2..(pose2 pon cakap tipu n nak berdusta)

Lupa diri
yang ni tak leh nak cakap banyak2 takut benda ni terkena pada diri sendiri..apa yang boleh nak share n nasihat 'jangan terbang terlalu tinggi kalau jatuh awak yang terluka' so sebelum kita nak terbang tu kena maind set kat otak kita atau niat dihati.. 'sahaja aku terbang tinggi2 untuk kejar cita2 dan impian..andai kata apabila aku sudah berjaya jauhkan aku dari sikap LUPA DIRI'...

Bodoh Sombong (cerdik x leh nak ajar, bodoh tak leh nak tegur)
orang tegur untuk kebaikan dia tapi kita plak yang dimarahnyer...tu orang tak berape nak pandai..klu orang yang x berapa nk cerdik kalau bagi tunjuk ajar tak leh nak terima apa yang orang ajar..nak ikut kepala dia jer...ngok ngek!!

hmmmm...semua pe'el2 diatas aku dah hadapi tau..perghhh...kira2 aku ber'naip' ni berdasar kan penggalaman lah nih.huah3x....bukan niat nak menjatuh kan sape2 k..just nak share je tau..jgn salah paham..hakhakhakhak (gelak jaat).. k itu jer wt masa nih.. peace no war!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Budaks Comey

Pengunjung Bertuah